Hår

Allvarliga grubblerier tynger mina axlar idag. Har funderat i en halvtimme över hur jag ska ha mitt hår idag. Jag vill helst ha mittbena, för det passar bäst till min klänning som jag ska ha ikväll. Eller egentligen passar uppsatt bäst, men jag har ingen lust att ha uppsatt. Problemet är att det är fuktigt ute, vilket betyder att mitt hår kommer bli frissigt på en gång. Mittbena + friss = dålig kombo. Ska man ha mittbena ska det ju vara rakt. Alternativet är snedbena. Men jag gillar inte snedbena så mycket, och det passar inte till klänningen. Det enda som är bra med snedbena är att det inte gör så mycket om håret blir frissigt och lockigt då.

Äh, det får bli mittbena. Fäshön forever.


Kommentarer
Postat av: K

Amanda, bilden till vänster får min röst.. 10 av tio! kör de ikväll så kommer du garanterat inte sitta i taxin själv hem :)

2010-03-26 @ 13:29:52
Postat av: Amanda

haha, borde köra på det rå!

2010-03-26 @ 15:34:40
URL: http://amandasofialundgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0