Funderingar värda ett nobelpris

Sitter och tänker på folks utseende. Det blir ju mer centralt på våren och sommaren. Folk blir snyggare helt enkelt. Men det jag har insett är att blonda tjejer alltid (nästan) ser fräschare ut än mörkhåriga tjejer. Om man inte är en mörkhårig tjej som kan bli brun, det vill säga. Men de som någon gång har varit i min närhet vet att så inte är fallet med mig. Jag gillar ju att vara blek. Orkar inte göra en deal av att jag inte kan bli brun och försöka hetsa det till mig med brun utan sol eller liknande. Så nu sitter jag och funderar på om jag ska bli blond (eller iallafall ljushårig) för att uppnå en mer vår-fresh look. Kan jag inte brun så får jag liksom gå från det andra hållet.
Men jag vet inte. Bara en tanke.

Märker att läsarantalet sjunker successivt. När jag läser igenom vad jag nyss skrivit undrar jag inte längre varför.




Tycker att det är festligt att mitt bröst (chest alltså) har samma färg som badrumsskåpet. Tycker inte ni?


Kommentarer
Postat av: m

slingor är alltid fräscht! gör det! annars riskerar du att bli morotshuvud (om du tänker bleka), eftersom du har ganska mörkt nu. enkel mattematik.

men håller med, blonda ser snyggare ut. känner mig lika skabbig varje vår. borde bli blond alltså.

2010-03-09 @ 21:43:48
URL: http://cityvoicess.blogspot.com
Postat av: A

haha, ja, jag vet. men känns som att håret kommer slitas så jävla mycket om man bleker också.



i know! men det positiva är att om man är blek och mörkhårig ser man iallafall fräsch ut på vintern jämfört med dem som brukar vara bruna liksom!

2010-03-09 @ 23:06:45
URL: http://amandasofialundgren.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hehe det skulle va kul att se dig blond, lite mer åt din naturliga färg, alltså, jag gillar färgen du har nu, inte menat så! Jag kanske också borde bli blond, eller vad tycker du? ;) haha

2010-03-10 @ 01:45:34
Postat av: Robin

^^ Skrevs av ingen annan än mig, Robin :p

2010-03-10 @ 01:46:22
Postat av: Anonym

Ojj kan knappt tänka mig dig som blond! Hur ljus är du egentligen? Vore kul & se! :)

Dock är det skitjobbigt att avfärga håret och bli blond när man haft brunt :(

2010-03-10 @ 18:51:39
Postat av: Cissi

/Cissi

2010-03-10 @ 18:52:23
URL: http://Heartbeeats.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0