Film

Sitter och fyller på min filmer jag vill se-lista. Skriver för hand i ett litet anteckningsblock. Känner mig retro och lite töntig. Men så är det iallafall. Vill ni veta vilka filmer den innehåller? Ja, det vill ni. Nu: exklusiv version med egna kommentarer!
- Das weisse band
- Fish tank
- An education
- Avatar - CHECK (vet inte hur man gör en bock på datorn)
- Shutter island
- Precious
- Snabba cash
- Farsan
- Sherlock holmes - Halvcheck (såg 40 minuter och tröttnade)
- Up in the air
- Rain man (jag har aldrig lyckats se hela)
- Remember me (ni vet varför)
- The hurt locker
- A serious man
- Green zone (bara för Matt Damon)
- Alice in Wonderland

Ja, den är alldeles för lång. Hur ska jag hinna?
Nu ska jag shapa up mitt CV och söka ett sommarjobb.
Alltid gött, alltid lika ångestladdat.

Kommentarer
Postat av: m

härligt att du gjort en lista, för då kan jag låna den. jag vill se samma filmer, och några kan jag redan bocka av.

2010-03-13 @ 09:57:42
URL: http://cityvoicess.blogspot.com
Postat av: A

visste att den skulle göra nytta på något sätt!

2010-03-14 @ 19:50:27
URL: http://amandasofialundgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0