Fall hard

Jag dricker kaffe. Det är en aktivitet i sig, nästan. Men jag lyssnar på Shout out louds nya album på Spotify också.
Och försöker att inte deppa ihop totalt över min förmodligen kuggade tenta. Man fick ha max 2 fel för G, jag tippar att jag får 3. Känns härligt när läraren väljer att sätta en 80%-gräns för G. Men inte deppa ihop var det, ja. Funderar på om jag ska gå ut och ta en cigg. Inte så mycket att fundera på kan man tycka. Och det är nog sant.
Ska ta tag i mig själv nu.

Typ ta en dusch och raka benen. Jävligt soft ändå.



Kommentarer
Postat av: gabi

kom på en rolig grej, hoppas det får dig att le också.



MAN HAKA!!!

åh ibland är du bäst

2010-03-11 @ 17:41:42
Postat av: Amanda

hahaha ÅÅH!!! hade sånt jävla problem med det där. haka man? man haka? hahah. fyfan vad kul

2010-03-12 @ 22:23:22
URL: http://amandasofialundgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0