En söndag

Är bakis idag igen. Vi drack öl på VG igår och det utvecklades till 04-släpp på Norrlands.
Efter mycket om och men hamnade jag hemma hos Carro. Vaknade upp där klockan tio imorse av att solen fullkomligt brände upp mitt huvud. Vi gick till Konsum och köpte chips, dipp och en varsin panpizza. Fräscha tjejer. Jag skämdes hela bussresan hem för att jag var rädd att alla såg hur bakis jag var. De misstänkte säkert en bortamatch, men så var det ju faktiskt inte.
Har spenderat dagen i sängen. Verkligen hela dagen. Har kollat på O brother, where art thou? (jävligt bra), alldeles för många Glamourama-avsnitt och Schulman show. Min hjärna reagerar inte längre på stimuli så tror det blir till att borsta tänderna och krypa ner i min renbäddade säng. Yeah, you heard me. Är det inte det bästa som finns? Jo, det är det.

Imorgon ska jag få en bettskena. Slå det om ni kan. Snart 21 år, finnig, otränad och nu även med bettskena.
Tack, livet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0