eightfivezero

Är inte sådär jättebrydd av väskor. Intresserar mig för allt inom kläd- och accessoarväg, förutom väskor. Helt ointresserad är jag inte, bara att det är så jävla svårt. Ena dagen tycker man att man har världens snyggaste väska, andra dagen skäms man för den på bussen.
Men som den slav för bloggläsande jag är så har jag så klart inte missat Niotillfems nyinköpa Mulberry Alexa. Tror jag dör. Den första väska jag får to die-känslor för. Precis en såndär väska som man kan ha till ALLT. Synd att den kostar 850 euro bara. Sms-lån? någon?




Kommentarer
Postat av: m

hittar du fina budgetvarianter till denna så tycker jag att du ska dela med dig. jag har letat efter varianter av denna modell i flera år. är kanske för kinkig, men allt är för plastigt, för litet eller för mycket.

jag ska nog börja skrapa lotter och vinna pengar (kommer förmodligen förlora mer än vad jag håvar in)

2010-03-02 @ 13:53:05
URL: http://cityvoicess.blogspot.com
Postat av: A

haha, har också letat men bara hittat för plastiga. it sucks. men det är bara att keep on searching!

2010-03-02 @ 16:10:33
URL: http://amandasofialundgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0