D-day

Det här är ingen bra dag. Började med att göra smoothie som blev så tjock att jag var tvungen att äta den med sked. Fick sedan brainfreeze. Gör fortfarande ont. Kaffet blev blaskigt också. Det finns en regel och det är att kaffet i detta hus aldrig blir blaskigt. Vi har en supertacious kaffebryggare och gott kaffe. Idag när jag hällde i vattnet såg jag att det var lite mycket. Men tänkte att det inte skulle ha någon effekt. Så fel. Har fortfarande en äcklig kaffesmak i munnen. Den blir äcklig om kaffet är blaskigt, vet ni.
Så just nu är det ingen bra dag. Har gjort klart min PM-opponering iallafall.
Och så ska jag försöka plugga statistik. Hatar den där skiten. Jag gillar siffror och sånt när jag förstår det och när det känns som att det finns någon stor innebördes mening med det. Typ att få ett bra slutbetyg i gymnasiet till exempel. Den här statistiken har ingen mening alls. Det är bara plågor.

Så ja, den här dagen kommer suga fram tills dess att jag ger upp statistiken,
hoppar in i duschen och går ner på stan för att träffa mina girls (Dör, vad töntigt det där lät men vågar inte ändra. litar på min magkänsla idag). Jag ska ruinera mig själv på kläder, smink och smycken. Kanske skor om jag hittar några. Och cola zero.

Det är såhär man får tänka förstår ni. Om halva dagen är skit så får man se till att andra halvan blir bra. Önskar att jag kunde eliminera snöhelvetet bara. Snart köper jag en gås-jacka och UGGs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0