C'est tout

Idag skrev vi klart vårt PM som vi började med igår. Rätt skapligt ändå. Det betyder att jag har vad man kan kalla ett påsklov fram tills på tisdag. Hade jag varit frisk hade jag velat dricka öl ikväll men nu har jag ont i halsen och känner mest att det är jävligt lägligt att det har kommit ett nytt Gossip girl-avsnitt just idag.

Och! Jag har köpt en klänning till SSK-gasquen. Den är iochförsig svart fastän temat är Get some colours on, men den är så himlans fin. Provade en klarblå klänning som också var jävligt snygg, men jag har några kilo för mycket i bagaget för att trivas i något sådant. Nu ligger utmaningen i att hitta en kuvertväska i någon snygg färg. Helst röd tror jag. Om någon vet var man kan köpa alternativt vill låna ut till mig, please let me know.

Nu ska jag göra allt utom att plugga. Det vill säga kolla lite NYC prep, ladda ner Gossip girl och The pacific. Och se på Boston tea party. Vi får se hur länge det håller. Har nämligen ingen datorsladd i just nu, den ligger i mitt rum och jag vågar inte gå in på grund av att en mal huserar där. (Ja, jag sov på soffan inatt. Förvånande va? Terapi, tack).



Kommentarer
Postat av: m

gina tricot har (chokerande nog) snygga kuvertisar ibland!

2010-03-31 @ 07:09:41
URL: http://cityvoicess.blogspot.com
Postat av: Amanda

i'll check it out!

2010-03-31 @ 09:32:01
URL: http://amandasofialundgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0