Bakfylla, pasta, Alice in wonderland

Det eviga problemet: att vara asatrött men inte orka gå till badrummet för att borsta tänderna.
Är galet bakis efter gårdagens tentafest som resulterade i efterfest med alldeles för många kombinationer av sprit.
Trots den outhärdliga bakfyllan (som inkluderade spykänsla i flera timmar) har jag uträttat litegrann. Kom hem tio imorse, hoppade in i duschen och drog direkt till mormor. Spenderade några timmar där med att dricka asmycket cola och äta varma mackor. Sov lite på soffan också. Sen träffade jag upp Carro och åt en god pasta på Rififi. Det hela avrundades med Alice in Wonderland på bio (no shit?). Och ja, vi gick på 18.30-bion. Jag och carro är tjejerna som tycker att ljudnivån i biosalongen är för hög, att det är skönt att vakna tidigt en lördag och städa och således dem som tar den tidiga bion. Vi har evolverat till medelålderstanter.

Alice in Wonderland var för övrigt jävligt bra. Men misstänker att jag inte hade varit lika förtjust om inte Johnny Depp hade varit med. Jag älskar alla filmer han är med i. Men som sagt, fin film.
Jävligt irriterande att jag satt bredvid några fjortistjejer bara. En av dem fnissade konstant. Alltså jag menar konstant. Och det lät så fruktansvärt framtvingat att jag började undra om hon var mentally challenged.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0