Vakna i en främlings säng

Hur jag lyckas vara helt sänkt en hel dag fastän jag sovit nio timmar är en fråga. Har spenderat dagen i någon sorts koma, hängandes på Akademiska. Mormor ska operera sig så jag har agerat sällskap. Vi spelade Fia med knuff (like the old days. jag och mormor brukade göra det förr, alltså) och hon ägde mig. Känns tungt. När jag kom hem drog jag ut och sprang trots att jag bara ville gå och lägga mig. Jag är så jävla duktig ibland.
Nu skulle jag egentligen ha träffat Arre men hon var tvungen att jobba över och jag är ändå rätt trött. Ska titta på fotboll nu (jag vet, det börjar bli tragiskt) och sedan första avsnittet av senaste Entourage-säsongen.

Bjuder på en dagens outfit i sann blogg-manér också. Varför vet jag inte.




Kavaj: H&M, Tisha: Monki, Jeansshorts: Levi's, Väska: Lindex, Skor: Converse, Brillor: Ray ban


(Det värsta är ju ändå människor som lägger upp en dagens outfit "ironiskt". Som jag just gjorde, alltså. Så jag erkänner, tyckte att jag lyckades med min kombo idag och ville visa den för allmänheten. Bra så.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0