Until life do us apart

Jag vill ut och springa. Jag vill sola. Jag vill dricka rosé och mojitos. Jag vill röka cigaretter. Jag vill köpa klänningar och nya skor. Jag vill ligga i gräset och jag vill hålla en hand när jag är full. Jag är ledig i ganska exakt två veckor till. Jag ska försöka göra allt det där. Jag ska dessutom betala räkningar och försöka styra upp min ekonomi. Ska också försöka ta hand om mig själv i två veckor när mamma och pappa åker bort. Jag kommer att äta pasta och mackor i två veckor, med andra ord. Ska försöka att inte döda blommorna och brännmärka bordet det här året, iallafall.


Nu ska jag se på Cry-baby med Johnny Depp och försöka att inte klia sönder alla tusentals myggbett.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0