True

Det här vädret får mig att gråta inombords. Jag vägrar att gå utanför dörren om det ska regna såhär. Det är Danmark mot Holland klockan ett och jag tänker stanna inne och kolla på det. Kanske går vi på bio ikväll om vi orkar styra upp det. Det här är döden för mig. Att spendera en hel dag hemma gör mig rastlös och deprimerad. Borde åtminstone gå och duscha. Men äsch.

Men jag är egentligen inte så ledsen som jag låter. Och vet ni varför? Det är för att jag nyss såg första avsnittet av True blood säsong 3. Jeeeeez. Fick rysningar av bara signaturmelodin. Och sen av både Bill Compton och Eric Northman. Kan knappt vänta tills nästa måndag. Det ni.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0