Stereo

Imorse när jag vaknade förstod jag inte att jag var vaken. Förstår ni? Så jävla bakfull att jag trodde att livet var en dröm. Med tanke på alkoholintaget är det kanske inte så konstigt. Gårdagen spenderades i Öregrund/Östhammar. Vi lekte traditionella lekar och drack snaps. Jag trampade på mina raybans som numer är snedare än innan. Åkte båt gjorde vi också. Kvällen slutade med att jag var fruktansvärt trött och tvingade P att åka hem till stugan med mig. Idag fick vi världens bästa brunch. Jag gjorde så klart ingenting eftersom jag inte vet min plats i köket. Men boy i tell ya vad jag åt. Har fortsatt resten av dagen i samma anda. Pommes, glass och choklad. Satsar på att bli tjock.

Vill bara påpeka att jag är så jävla duktig som har skrivit ihop det här. I skrivande stund kämpar jag nämligen med att hålla ögonen öppna och munnen stängd. Så jävla trött. Måste klunka kaffe och cola, fotboll om en halvtimme ju.

Vi hörs när jag lever igen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0