She said there just must be more to life than this, he said careful cause you might just get your wish

Myggbett över hela kroppen som kliar något fruktansvärt. En käke som bara vill göra ont. Och en kvarhängande bakfylla. Är ganska glad ändå. Jag drömde nämligen att det snöade inatt. Var fast övertygad om att det var sant när jag vaknade imorse. Var tvungen att dra upp persiennerna för att se efter. Så nu är jag otjänt glad för att det inte är vitt ute. Klockan halv fyra är det England-Tyskland. Vilken match va. Och ikväll är det Mexiko-Argentina. Jag tänker alltså spendera dagen i vardagsrummet. Men kanske borde jag göra något vettigt innan halv fyra? Springa orkar jag inte idag, det får vänta till imorgon. Men en promenad då? Borde borde borde. Men det är ju så himla tråkigt. Något ska jag göra iallafall. Kanske prova igenom hela min garderob. Det ger också lite motion. Man bränner faktiskt 100 kalorier på att stå upp i en timme, tänk på det.


Kommentarer
Postat av: m

jag hoppas den kaloriräkningen stämmer. dags för mig att stå hela dagen!

2010-06-27 @ 12:36:55
URL: http://cityvoicess.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0