Pictures of you

Idag ska jag börja läsa Skynda att älska. Och städa mitt rum. Med tanke på vädret så känns det som perfekta aktiviteter just idag. Ikväll är det England - Algeriet. Men borde träffa kompisar istället för att låsa in mig. Ett senare projekt. Jag har nu fört över iphone-bildskörden sedan en månad tillbaka. Luta er tillbaka och njut av bildkavalkaden som följer.

Valborg i ekonomikum

Valborg i ekonomikum

Valborg på ett tak i Flogsta



Plugg med Jossi i eko och jag höll visst mobilen uppochner


Min födelsedag


En app


Jag i mitt esse


Tentafest i ekonomikum


Senilsnören


THE utväxt


Kommentarer
Postat av: azzor

fina bilder! snodde en som profile pic, puss!

2010-06-18 @ 18:55:18
Postat av: Amanda

det gör du rätt i! du är asfin på den (haha, på den?) :)

2010-06-18 @ 18:56:17
URL: http://amandasofialundgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0