Pessimistiskt

Kunde inte springa idag heller. Min hals vill inte samarbeta. Börjar känna mig både baktung och framtung. Nästa vecka ska jag deffa som ingen annan har deffat förut. Eller iallafall inte jag.

Jag känner mig annars lite halvalkis som inte kunde hålla mig ifrån att gå in på bolaget bara för att det är fredag. Nu hetskyler jag en flaska rosé och väntar på Malin. Tror att jag ska återförenas med mitt 18-åriga jags favorithäng ikväll. Palermo alltså. Annars då? Nä, händer inte så mycket. Glömde lämna mitt kontonummer till Skatteverket så får inte återbäringen förrän i augusti. Asadåligt. Är bitter. Annars ingenting. Ska bestämma mig för vad jag ska ha på mig ikväll och försöka platta mitt hår. Vilket iochförsig är helt dödfött då mitt hår inte tål det här vädret. Ibland undrar jag varför jag ens försöker.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0