Over and out

Jag känner mig lite halvbakis. Drack två glas vin igår. Värdelöst. Bakfyllan alltså. Jag ska på möte på jobbet och är ungefär så otaggad som man tänker sig att man ska vara. Jag hör ingenting på mitt ena öra heller och kan inte riktigt öppna munnen för då gör det så jävla ont i örat. Problemet? Jag vet inte om det är någon tandrelaterad infektion eller om det är något fel i örat eller käken, jag vet således inte vem jag ska ringa till. Tandläkaren eller husläkaren? Medan jag funderar ut det försöker jag bota smärtan med ipren och imorgon förmodligen sprit.

Vilka problem. Jag är inte otaggad egentligen. Nu ska jag sminka mig och springa ner på stan och försöka hitta några skor/sandaler/whatever. Peppen.

PS. Asrolig grej. Har laundry day idag. Har således inga underkläder. Hittade ett par gamla trosor med snobben på. SNOBBEN. Ni tänker: jaha? det spelar väl ingen roll, ingen som ska se dem. Jorå, min klänning är i princip genomskinlig. Byta klänning? Nej, har jag bestämt mig för en klänning ska jag ha den klänningen. Så, ja. Idag är det snobben som gäller. Det är för övrigt hål i dom också. Så. jävla. hett. DS.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0