Jag går och röker samma marlboro.

Idag skriver jag terminens sista (om)tenta och jag kunde inte bry mig mindre. Pluggade oseriöst i någon timme igår. Funderar på att plugga lite till nu. Men jag orkar fortfarande inte känna någonting. Jag kommer förmodligen göra samma fel som jag gjorde sist. Då får det vara så. Efter den här tentan har jag sommarlov i nästan 24 timmar, sedan börjar lite av allvaret igen. Vad jag ska göra med de här nästan 24 timmarna är fortfarande oklart. Kanske sover jag bort dem, eller så gör jag någonting produktivt. Eller så är grejen med sommarlov att man inte ska planera, så jag får köra en carpe diem och ta det som det kommer. Carpe diem, vilket jävla skämt va. Vem fångar dagen? Vem fan gör det? Nämn någon, så är jag nöjd. Nej, tänkte väl det.

Nu ska jag lyssna på Oskar Linnros och fixa håret. Sen kanske jag pluggar.
Men kom ihåg att jag inte bryr mig. Jag är häftig nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0