Ikväll har jag

druckit väldigt mycket Cola zero. Fått reda på att jag klarade både mikrobiologitentan och farmakologitentan. Kollat på Yrrol och blivit lite lite besviken för att den inte var så rolig som jag kom ihåg den. Letat lägenheter på Hemnet utan någon egentlig framgång. Hängt med mina föräldrar. Skrattat. Frusit om fötterna. Blivit rädd för att två av mina revben står ut äckligt mycket i förhållande till de andra. Frusit om fötterna igen. Saknat någon. Funderat på vad jag ska köpa för sommarskor.

Jag fortsätter kvällen med att borsta tänderna och välja någon film ur min eminenta (nedladdade) samling. Att jag kommer somna efter fem minuter gör ingenting. Och! Imorgon ska jag ta sovmorgon. Till klockan åtta. Sen kör vi sju kilometer nonstop till slut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0