Gå genom eld

Känns daterat att gnälla över vädret. Men alltså. Jag orkar inte längre. Vaknade av att solen letade sig igenom persiennerna och var beredd på frukost på balkongen. Så fort jag tagit mig ur sängen gick solen i moln. Sen dess har det varit på gränsen till regn och jag slår vad om att det kommer precis när jag går utanför dörren. Jag ska cykla till Librobäck. Det tar minst tjugo minuter, börjar det regna är jag körd.

Men oavsett väder ska jag till Bryggan ikväll. Har haft vin-cravings sen igår förmiddag.
Inte så vettigt kanske, men är det sommar så är det. (även om inte vädret håller med).


Nu ska jag klä på mig, platta håret och ta en cigarett.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0