Din mamma

Jag kom nyss hem efter att ha sprungit för första gången på nästan tre veckor. Jag trodde att jag skulle dö, på riktigt. Jag sprang nämligen med mina föräldrar (lite töntigt) och de gillar att tävla med varandra. Dessutom kallade pappa dagen till ära träningspasset för FM som i familjemästerskapen (ännu töntigare). Jag kunde alltså inte göra annat än att försöka hänga på. Jag slutade på andraplats efter att under loppets gång behövt inhalera alldeles för mycket bricanyl. Jag är nu sjukt skakig och fingrarna smattrar över tangentbordet som envisa regndroppar. Men jag överlevde iallafall. Känns som en jävla bragd.

Nu lyssnar jag på Din mamma med Oskar Linnros men ska försöka slita mig för att gå in i duschen, boy am i sweaty!
Dagens låttips är alltså Din mamma med käre Oskar. Helt jävla underbar är han, den där mannen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0