Det här är slutet på vår film

Ibland vill saker inte riktigt gå vägen. Jag har pluggat så mycket jag kan utifrån min fysiska förmåga till den här tentan. Läraren hade en genomgång i fredags, för att underlätta för oss, över de saker som skulle komma på tentan. När jag öppnade tentan idag insåg jag att ingenting av det hon hade poängterat var med. Utan bara alla de saker som jag bläddrat förbi som hastigast (i princip). Men när jag kom till de två sista sidorna var det min time to shine. Allt det där som jag verkligen kunde. Då meddelade hon att vi kunde riva ur de två sista sidorna, för att hon hade gjort fel. Så, nej. Ingen time to shine idag inte. Om jag inte klarar den här tentan vet jag att jag inte har mig själv att skylla överhuvudtaget. Att ha en lärare som vilseleder en hel klass är ganska unikt. Lite cred ska hon ha ändå.

Så. Nu har vi fått det där överstökat. Jag har köpt en ny klänning och öl. Ikväll finns det ingen återvändo. Imorgon ska jag vara bakfullast i hela världen. Gött.





Kommentarer
Postat av: hanna

SÅ JÄVLA SANT AMANDA!!!!!!

2010-06-07 @ 09:38:16
URL: http://lollar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0