Dagen

Idag njuter jag. Vädret är inte så dåligt att man blir deppig av det, men inte heller så bra att man vill gå ut. Lägenheten är tom och jag kan titta på tv och lyssna på musik på samma gång. Jag har jeansshorts, en ful t-shirt och trötta ögon men behöver inte bry mig. I kylen ligger den sedvanliga colan. Där ligger också min middag. Färsk tortellini med mozzarella och tomater. Jag blir hungrig bara av tanken även fast jag är mätt på naturgodis. Jag borde duscha nu men vet inte om jag orkar. Fast håret luktar rök och huden känns flottig. Det bästa som finns är lukten av nyduschad. Så en dusch får det bli, alltså.

Om det inte har framgått så är jag bakfull idag. Skulle förmodligen inte njuta såhär fullkomligt av lite tv-häng och cola annars.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0