Coca-cola zero och jag

Har längtat efter cola sen jag vaknade imorse. Drömde om det halva natten, jag drömmer ofta om cola de nätterna jag är soon to be bakfull (det är sant!). I drömmen inatt hade jag sjukt mycket cola i kylen, och svepte en flaska på högst fem sekunder. Så gott var det. Mamma och pappa var chockade. Jag har haft bilden i huvudet hela dagen. Iskall cola. Ge. mig. nu. Det är få saker jag kan få liknande cravings efter. Inte ens cigaretter och kaffe kan tävla med colan. Så, jag måste alltså gå till Willys. Men. jag. vill. inte. Mitt hår är lockigt och jag har svarta ringar under ögonen. Känner mig astjock också. Kanske för att jag åt chicken bits till lunch. Så jävla trashy. Men gott.

Jag har inte ens några kläder att ha på mig. Och så verkar det börja regna också. Men jag gör allt för min cola. It's sad because it's true.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0