Borden

Jag vet inte om jag ska skylla på minipiller eller mig själv. Men jag deppar ihop mest hela tiden. Jag försöker vara rationell och tänka att det är naturligt efter världens stressigaste period. Men det känns ändå helt förjävligt att må såhär. Tänkte för en stund att jag skulle tröstshoppa massvis av kläder idag. Men jag inser mina begränsningar. Jag har inte tränat på över en vecka och ätit pizza omvartannat. Idag är alltså ingen bra dag att ställa sig i ett provrum med vita lysrör.

Kanske borde jag gå och duscha för att sedan cykla till något industriområde och gå på delegeringskurs. Borde göra någonting trevligt sen. Och så borde jag gå och lägga mig tidigt ikväll eftersom jag börjar klockan åtta imorgon.


Bara borden hela tiden. Jag orkar inte längre.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0