Bara undrar

Jag har tjugotvå minuter kvar av batteritiden. Det är då man bloggar. Kommer man inte på något vettigt att skriva, så skyller man helt enkelt på att datorn kommer att dö. Samma argument kan man köra på msn om man inte orkar prata (ibland är det så klart på riktigt).

Till saken. Jag orkar inte vara kvar här tills den tolfte juli då jag börjar jobba. Jag kommer förtvina, förfalla och till slut förolyckas. Måste bort. Vem tar en sista minuten med mig till valfri storstad? Kom igen. Det är precis så enkelt som det låter. Den som följer med lovar jag att bjuda på en helkväll i den ännu okända storstaden. Tack på förhand.

Nu dör datorn. På riktigt. När det står att det är tjugotvå minuter kvar menar min dator två minuter nämligen. Så jävla smart system.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0