You stopped making sense

Kan inte ens förklara hur trött jag är just nu. Jag förstår inte hur det blir såhär. Sov ändå nästan sju timmar inatt och jobbade bara åtta idag. Ändå känns det som att min kropp ska falla ihop så fort jag reser mig upp. Har velat sova sen klockan fem, men känns bara dumt att slösa bort timmar av sitt liv på att sova.

Hur som helst. Det var så sjukt imorse. Både jag och mamma hade gått upp klockan fem. Regnet stod som spön i backen. Ingen endaste människa ute så klart. Så hör vi någon som skriker. Vi går fram till fönstret. Där ute gåspringer en ung tjej som efter vartannat steg skriker hjälp i ren desperation. Hon är genomblöt. Vi visste inte vad vi skulle göra. Hon går in mot stan. Efter en stund kommer en kille ut i parken och ser ut att leta efter någon. Efter ytterligare en kvart kommer hon gåspringades tillbaka och skriker fortfarande på hjälp.
Jag undrar så vad som hade hänt.

Och idag såg jag en kille som hade tappat hela sin platta öl utanför systemet, även detta i spöregnet. Stackars.

En oturens dag, helt enkelt.

Nu ska jag kolla på Entourage och försöka hålla mig vaken.


Kommentarer
Postat av: fikus

meeen amanda, varför räddade du henne inte? comeon, ssk-instinkterna måste väl ha kickat in vid det här laget? :) :) hoho

2010-08-02 @ 19:06:06
URL: http://erikabloggar.blogspot.com
Postat av: Amanda

Haha, dom borde ha kickat in men det gjorde dom inte riktigt. var alldeles för tidigt på morgonen för det!! haha

2010-08-02 @ 20:01:30
URL: http://amandasofialundgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0