You know i really like it

Jag har ägnat morgonen åt att rensa ur mitt badrumsskåp. Roligare sysslor kan man hitta. Men mitt badrumsskåp är någonting alldeles extra. Varför jag har förvarat exempelvis kvitton och gamla prislappar från kläder där är en fråga. Nu är det fint iallafall. Jag slår vad om att det håller i max en vecka. Nu tänkte jag rensa ur min garderob. Tror att det är någon freudiansk grej det här med att rensa ur saker. Might need some soul searching, liksom.

Ps. Jag har så jävla ont i mitt öra men fick inte läkartid förrän nästa torsdag. Sköterskan som svarade negligerade mina problem totalt. Så jävla taskigt. Era sympatier, tack. Ds.



Dagens outfit. Eh, skämta. Den här är från 2006. Så jävla hård tjej. Nitbälte och allt.

Kommentarer
Postat av: peppe

hahahahaha skön bild

2010-07-01 @ 19:59:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0