You can't eat and you can't sleep and all of the above

Idag.



Jag var och solade (!) nere vid ån.



lyssnade på P3 dokumentär special om berlinmuren också. Bara för att jag är så intellektuell.



Det är nog inte bryggan som är vågig utan det är nog jag som är dålig på att hålla mobilen stilla. Jag har iallafall hittat den här bryggan alldeles nedanför mig. Man kan ju nästan säga att jag har en sjötomt.



Sen lyssnade jag på Kristian Luuks sommarprat i fem minuter. Sen orkade jag inte lyssna längre för han pratade så jävla snabbt. Tjack for real.





Hittade mina gamla shorts som jag inte kunde ha för några månader sen och kunde ha dom. Så jävla soft, tycker jag. Och ja, det är på riktigt. Min mage är sådär vit.



Detta lever jag i. Tänker varje dag att jag ska städa. Men det går liksom inte. Jag känner mig som femton.




Nu ska jag äta mackor till middag. Resten återstår att se.



Kommentarer
Postat av: Anonym

kul med så mkt bilder tycker jag!!! (OBS ej ironisk OBS)

2010-07-09 @ 12:43:39
URL: http://makeitupforme.blogspot.com
Postat av: Amanda

haha, bra att du inte var ironisk tycker jag!!!!

2010-07-09 @ 16:43:56
URL: http://amandasofialundgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0