You and your heart

Jag vill åka bort. Det känns som att det är meningen att man ska resa nu. Istället jobbar jag och försöker hålla ut till Berlinresan. Mina lediga dagar spenderar jag hemma, eftersom man faktiskt måste tvätta, städa och handla. Skulle kunna gör vad som helst för att få sitta på en uteservering ikväll och dricka mojitos. Men no way josé när klockan ringer så högt, så högt 05.00 imorgonbitti.

Men. Hör och häpna. Jag har lagat mat idag till mig och min bror. Jag? laga? mat? It's crazy fo shizzle. Jag gjorde egen klyftpotatis och egen tsatsiki och stekte kött. Och kyckling till mig själv. Maten blev jävligt bra. Ska kanske sluta med färdigrätter nu. Annars då? Jo, jag har varit ute och sprungit (så klart) och handlat tråkiga saker så som tvättmedel och bröd.

Nu ska jag ladda ner någon bra film som jag kan hänga med ikväll.

PS. Såhär har jag sett ut idag DS.






Den där kjolen har jag heller inte kunnat använda för att jag inte har kunnat röra mig i den. Nu efter min deff sitter den som en smäck. G to the ött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0