Work it harder make it do it faster

Jag kan inte springa idag. Har lite halvont i halsen och då vågar jag inte. Det här är så orättvist. Vet ni hur taggad jag är på att träna? Jag har så himla mycket energi i kroppen och mycket mat att förbränna. Imorgon tänker jag springa i vilket fall. Hellre sjuk och fit, än ofit och frisk. Right?

Så för att göra någonting nyttigt överhuvudtaget tänker jag städa. Mitt rum är sjukt äckligt. Hett tips, köp aldrig svarta möbler. Måla inte heller dina väggar mörkröda, bara sådär ett tips som följer med på köpet. Det känns som att det är vinter året om här inne.

Och. Jag börjar ju jobba idag. Om jag känner mig motiverad? Långt ifrån. Skulle hellre säga upp mig och ligga utslagen i sängen i fyra veckor med tv:n som enda vän. Men vad gör man inte för att kunna åka till Berran och köpa en lägga? (älskar stockholmsslang i smyg, well not in smyg anymore då.)



Inte en lägga i Berran alltså. Men det kanske ni förstod. Nu ska jag sätta på den här på repeat och börja städa. Smell ya later bitchiz.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0