Where your heart is

Improduktiviteten är ett faktum. Sen mitt senaste inlägg har jag laddat ner en film, fixat ett icke-fungerande internet och ätit tortellini med parmaskinka. Resten av tiden har jag spenderat framför den här datorn. Mitt hår är fett. Måste/borde/vill gå och duscha men mina ben bär mig inte. Har inte ens borstat tänderna än.

Men vi kanske ska prata om något roligt istället? Ja, det gör vi. Jag och Carro bokade hostel i Berlin igår. Ganska dyrt, men vi blev kära i det. Ni vet sådär som man kan bli. Vi ska bo i ett rum med fyra andra personer och jag är nästan lite rädd. Tur är att det bara är tjejer. Hur som helst. Hostlet ligger bra till, badrummen verkar fräscha och personalen kan engelska. Men det bästa med detta hostel är ändå takterrassen.

Här ska jag och Carro sitta och dricka öl i augusti:



Så. jävla. soft. Nu rycker jag upp mig och går och duschar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0