Totenkopf

Jag har jobbat alldeles för många timmar den här helgen. Är helt jävla effing slut just nu. Min hjärnkapacitet räcker knappt till att skriva det här inlägget. Men man är väl en kämpe.

Kom just på att jag inte har någonting att skriva. Alls. Jag återkommer imorgon när jag har ett liv för en dag (tänkte skriva förrän dag. SÅ jävla trött är jag). Jag är ledig alltså. Om ni inte förstod den subtila hinten (en hint är väl iochförsig alltid subtil?).

Nu ska jag äta pasta och kolla på Mad men. Ikväll kommer mamma och pappa hem. Asajobbigt att jag inte kan ha fler wild parties i lägenheten nu då. I wish liksom....


I wish att jag hade haft wild parties alltså. Om ni inte förstod det heller.

Åh, jag är så himla snäll som förklarar allting så att ni ska förstå. Så jävla go' tjej.

NU drar jag på riktigt och kokar pasta. Off i go.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0