Sprickor blev hål i fasaden någonstans emellan var jag

Lyssnar på Kent och går under. Man ska inte lyssna på Kent om man inte redan är deppig alternativt vill bli deppig. Men whatevs. Inatt har jag sovit hur många timmar som helst och jag känner mig utvilad för första gången på en vecka. Lite trist att jag börjar sju på torsdag igen bara. Men idag börjar jag tre och imorgon är jag ledig. Jag klagar inte, närå.

Men. Mitt schema i helgen alltså. Fredag 10-20, lördag 07.30-20, söndag 07-15. Jag hinner ju knappt leva.

Och. En anekdot. Jag har varit ensam hemma i nio dagar och jag har inte lagat mat en enda gång. Jag skäms. Imorgon ska jag bjuda på middag, men sedan blir det nog inte mer än så. Jag är en disaster.


Nu ska jag försöka hitta något (färdiglagat) att äta till lunch. Peace out bitchiz and hoes.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0