Over all

Idag är jag egentligen bakfull. Men jag gör mitt bästa för att förtränga det. Drog ner på stan och bytte (tänkte skriva "böt". Uppländska är vidrigt) ett par skor jag köpte igår. Pappa kom dit och betalade de jag bytte till. Dyra var de också, känner mig nästan lite guilty. Sen träffade jag Carro och vi hamnde på bolaget. Kändes alkat att stå där inne och beklaga sig över bakfyllan. Vi köpte bara två öl i var. Vuxet.

Nu dricker jag cola och peppar inför Argentina-Tyskland. Har ätit lite tårta också. Egentligen kan detta liknas vid en bakisdag, men jag är ju iallafall fräsch. Har satt på mig en fin klänning, duschat och plattat håret.

Att vara bakis och fresh på samma gång är för mig en sensation. Gratulera mig.


Ingen röd tråd i det här inlägget? Nej, det tyckte inte jag heller.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0