New slang

Idag har jag åkt fram och tillbaka till jobbet fyra gånger. Åke tre gånger inom två timmar med samma busschaufför. Han måste ha undrat vad jag höll på med. Jobbade från tio till åtta och är nu helt förstörd. Var tvungen att handla efter jobbet eftersom jag insåg att jag inte har någon matlåda varken till imorgon eller på söndag. Om jag inte skulle laga något av all mat jag har hemma förstås, men det händer ju inte. Sen jag kom hem har jag ätit en macka och naturgodis och kollat på Mad men. Är asatrött nu men vill inte sova eftersom jag inte har spenderat en sekund framför datorn idag. Men imorgon ringer ju klockan nollfemtrettio. Borde försöka få ihop några timmars sömn.

På söndag kommer mina föräldrar hem och det känns lite lite skönt ändå, för det är ju alltid så tryggt med mamma och pappa. På måndag är jag ledig och då ska jag shoppa för det har jag inte gjort på hundra år. Sen ska jag gå på massvis av lägenhetsvisningar. Sova ut ska jag också göra förstås.

Förlåt för världens rörigaste inlägg men hela jag är rörig just nu. Och jag undrar i samma stund vem jag ber om ursäkt till egentligen.

Oh well. Sov gott.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0