Lucky strike

Jag har duschat alldeles för varmt, ätit en macka och kollat på Mad men. Jag förstår inte ens hur man kan duscha varmt i denna värme. Det bara blev så och nu är jag kokhet.

Jag är helt slut fastän jag bara har jobbat tre dagar den här veckan. Iochförsig inkluderat ett elva-timmarspass, men jag borde inte vara såhär trött. Benen och ryggen värker och jag är ett meltdown varje morgon när jag vaknar. Jag häller i för mycket vatten i kaffebryggaren och glömmer filtret. Letar efter brödet i kylskåpet och glömmer alltid alltid att ta ut smöret när jag tar ut osten.

Men vad/vem vore jag om jag inte bjöd på en update angående mitt bo ensam hemma-liv. Jag tror att jag har dödat en blomma, men alla andra lever (än så länge). Jag har panik för att jag har så mycket mat men förmodligen aldrig kommer äta upp den. Jag lever på mackor och tycker att det är läskigt att gå och lägga mig på kvällen. Imorgon ska jag träna, städa, tvätta, handla och träffa någon jag saknat. Hur värt liv på en skala från ett till tio? Det töntigaste som finns är när någon svarar ett tal som inte finns med på skalan, let's say femton. Man bara STICK TO THE RULES, fucker. Så det får bli en tia.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0