Love will tear us apart

I natt drömde jag att jag föll ner från världens största fartyg. Det liknade titanic väldigt mycket vid närmare eftertanke. Vid stod vid relingen och jag kämpade för att inte tappa min iphone. Till slut kunde ingen hålla emot längre och vill föll ner i vattnet. Jag simmade runt bland några barer och träffade på Carro. Vi var helt plötsligt i Berlin och bestämde oss för att sätta oss på en av barerna för att överlägga. Sen åkte vi på sightseeing på en centralstation med en spansklärare.

Och jag bekymrar mig så klart över det här med min iphone. Jag är så jävla materiellt skadad. Måste sluta sätta materiella ting framför mig själv. Nu var detta inte på riktigt, men trust me, det har hänt alltför många gånger. När jag var sju år och slog upp hakan så att det forsade (ja, verkligen forsade) blod grät jag över att mina nya roller blades var repiga, trots att de var dom jävlarna som hade orsakat det hela. Dum tjej alltså.

Nu drar jag till Stockholm och hänger.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0