Klagomur

Sitter i underkläder och äter godis för att försöka få upp aptiten. Slängde av mig alla kläder direkt när jag kom in i hallen, sådär som de ofta gör på film. Har ont i halsen och i ryggen. Huvudet ska vi inte tala om. Inte heller om det faktum att jag först stavade tala med två l. Har mått illa hela dagen och det sista jag vill ha är mat, men man måste ju äta tänker jag. När jag gick av bussen för en stund sen tänkte jag att jag skulle gå in på Hemköp och handla något riktigt gott, så att jag skulle få i mig något. Funderade på tortellini och fick kväljningar. När jag får kväljningar av tortellini är slutet nått. Jag älskar ju det.
Så det är någonting som är fel, alltså. Jag antar att jag börjar bli sjuk. Oh, how convenient att jag jobbar tisdag, torsdag, fredag, lördag och söndag den här veckan. Plus att jag har jobbat my ass off idag också.
Jag vill ju bara vila.

Ska försöka släpa mig in i duschen nu. Sen: Mad men, True blood och Entourage.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0