Jesus christ

Äter pasta, dricker ett glas rosé. Löser korsord, målar naglarna. Röker en cigarett, lyssnar på Oskar Linnros och älskar livet. Herregud, jag säger ju att jag har blivit frikyrklig.

Nu ska jag lyssna på Daniel Adams-Ray (den andra Snook-medlemmen satsar också på solokarriär, hur soft?). Och den ligger såklart inlagd på min eminenta (slight överdrift) playlist, som ni har här. Jag är så givmild idag.


När vi ändå är igång så kör vi en bildskörd.



Ölspel hos min bästis.



Åkte till Stockholm och hängde med dom här. Och badade.





Åkte till Sävja och hängde med min andra fina fina bästis.



Bara för att jag älskar mina iphone-appar.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0