It pays to belong

Vissa dagar känns så oändliga. På ett bra sätt. Idag är en sådan dag. Gårdagen var inte särskilt oändlig, men rolig.  Idag mår jag som om jag skulle ha sänkt en bag in box. Vilket jag alltså inte har (eller?).

På måndag börjar jag jobba så jag tänker vara alkad/lat/what not tills dess. Deal with it.


PS. Är det idiotiskt att lämna tillbaka en skjorta som bara kostade hundra kronor? Jag är ju asfattig och kom på att jag inte riktigt vill ha den. Men det känns också lite töntigt. Hundra kronor hit eller dit är ju lite av en livsfilosofi för många (inte mindre för mig). Jag kommer alltså framstå som en snål jävel om jag lämnar tillbaka den. Men fortfarande (but still låter så jävla mycket bättre, i'm so frrreakin' international). Hundra kronor är en fylla eller en lunch. Eller ganska många coca-cola zero. En väldigt kort fråga, med en väldigt lång utläggning. Gött. DS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0