Dum av dig

Jag tror att jag har bränt en miljon kalorier idag. Och det var nästan inte med flit. Började dagen med att springa. Trodde att mitt hjärta skulle stanna, men jag klarade det. Bortsett från att jag dröp av svett i två timmar efteråt. Sen cyklade jag till mormor. En färd på sju kilometer som vanligtvis går rätt smärtfritt. Herre-gud, säger jag bara. Det var sådan sjuk motvind. Cykeln åkte typ baklänges om man inte trampade, i tell ya! Jag fick alltså kämpa mig fram hela vägen. Hemskt hemskt hemskt. Eftersvettades i ytterligare två timmar. Nu är jag hemkommen och fick faktiskt medvind på hemvägen. Men alltid ska det väl vara något va? Ja, just det. Min cykel har nu börjat bete sig konstigt. Den låter illa. Sånthär händer bara när pappa inte är hemma. Skit också.

Nu är jag så trött att jag är gråtfärdig och imorgon jobbar jag i tio timmar.
Just shoot me already.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0