Vagabond

Det här med att inte gå och lägga sig när man borde. Varför är det så kittlande? Kittlande var väl ett starkt ord. Men ni förstår vad jag letar efter. Man sneglar på klockan inser att timmarna för faktisk sömn bara rinner iväg, men man kommer ingenstans. Man sitter stadigt framför datorn och läser om ingenting. Eller uppdaterar sin facebookstatus fem gånger om.

Lyssnar på sweet disposition med the temper trap (500 days of summer-soundtrack så klart) och känner lite att jag inte alls tänker sammanfatta 2009 såsom jag hade tänkt. Det här året har faktiskt inte alls varit särskilt upplyftande. Det enda episka var Berlin och att jag började plugga någonting som kan ta mig någon vart. Och att C flyttade hem från Italia. Annars har det varit medelmåttigt. Mycket öl och så. Nu inser jag att jag ändå sammanfattar det på något vis. Men äh, vi skiter i det här och så gör vi 2010 till världens bästa år? Okej?
Bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0