SHIT

Imorgon är det dags alltså. Anatomi- & fysiologitentan äger rum. Jag har pluggat till den här tentan sedan början av november. Förstår ni? Det är två månader sen jag började plugga till den här tentan. Mer än två månader tillochmed. Jag har lagt ner så fruktansvärt mycket tid på att försöka lära mig allt som ska kunnas. Om jag inte klarar tentan kommer jag bli besviken. SÅ jävla besviken. Och ledsen. Så just nu är jag så pressad och stressad att jag bara vill gå och gömma mig någonstans. Vet ju att det finns väldigt mycket kunskap i min hjärna, men just nu känns det inte riktigt som att jag kan ta fram den. Känner mig hjärndöd.
Kan bero på att jag har pluggat i tio timmar idag. Det är waaay too much ska jag säga er.
Så nu ska jag läsa bloggar och försöka koppla av, med betoning på försöka så klart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0