Praktikschmik

Jag har precis fått reda på var jag ska praktisera någonstans. Det blir på Akademiska. Närmare bestämt på medicinavdelning 85. Jag är så jävla jävla glad. Har bävat för att hamna på vårdhem eller i Enköping. Men nu får jag praktisera på ackis, my heaven on earth (slight överdrift) och det känns galet bra. I fem veckor ska jag få hänga på sjukhuset. Tror jag ska skriva något PM under den tiden också, men det gör mig ingenting för jag är så himla taggad ändå.

Och jag har druckit för mycket kaffe därför flyger mina fingrar på tangenterna. Jag har på detta sätt råkat raderat allt jag skrivit två gånger nu. Vill inte att det ska hända så jag slutar här. Fint.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0