PR

Det här med att blogga verkar det inte finnas tid för längre. Jag har fullt upp med att gå upp klockan fem på morgonen och däcka klockan åtta på kvällen. Lite så ser det ut just nu. Addera lite pluggångest så är ni hemma. Men jag biter ihop. Är ändå väldigt överväldigad för att jag har lärt mig så mycket på praktiken hittills. Men ni märker hur det är, jag har inget annat att skriva om. Kan nämna rolig fylla i fredags för att lätta upp stämningen kanske. Var på korrefest med bara massa norrlänningar. Kul. Utan ironi alltså. Igår var jag så bakfull att jag övervägde att inte lämna sängen alls. Den lättades dock lite med pizza, godis och cola.
Idag har jag ångest blandat med någon slags känsla av eufori. Vill bara dricka öl och röka cigaretter.
Och det tänker jag göra på onsdag. Fint.

Nu ska jag fortsätta kolla på Project runway.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0