Monday funday

Det verkar inte fungera att gå in på bloggen, så nu kan jag skriva på bäst jag vill.
Jag är fruktansvärt röksugen av någon anledning. Har inte rökt sedan i fredags men det brukar inte vara något problem. Anledningen till detta plötsliga sug är antagligen att jag bestämt mig för att sluta. Som så många gånger förr. Men nu är jag praktiskt taget tvungen att skära ner på det, då jag kommer få en lite högre mobilräkning i framtiden. Och om jag ska ka kunna fortsätta köpa klänningar och gå ut och dricka öl som jag gör, ja, då är det something that has to go. Gillar det här med kodväxling (varning för pretentiös lingvistik-term).

Nu ska jag flossa, borsta och munskölja.
Kaffeandedräkt är människans sämsta vän, vet ni.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0