Lite apatisk och lite så

Idag har jag ägntat dagen åt plugg (såsom alla andra dagar). Gick bra till en början men nu på slutet satt jag mest och strök under ord för att verka aktiv, så jag la ner. Imorgon ska vara min största pluggdag ever har jag bestämt. Om jag inte klarar den här tentan kommer jag hoppa av. Varför då? Jo, för att jag har lagt ner så mycket tid på att plugga till den att det nästan är löjligt. Nästan, sa jag.

Och jag orkar inte riktigt att det är så jävla jävla kallt ute. Vem har ens kläder som lyckas stänga utan den här kylan? H&M-vinterjackan doesn't do it. Funderar på hur många par strumpbyxor jag ska åla mig in i när jag ska till C ikväll. Väldigt jävla många iallafall. På något sätt måste det gå för jag kommer gå under om jag ska hänga i mina sweatpants hela kvällen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0