L

Råkade snitta upp min hand när jag skulle skära sallad. Det gör omotiverat ont. Och jag känner att jag hela tiden får ytterligare tecken på att jag och matlagning inte fungerar ihop. Och jag kallar att göra sallad för matlagning för att  det är ungefär så långt mina skills i köket räcker. Jag har lovat mig själv att börja laga riktig mat när jag flyttar, men än så länge har jag råd att köra på färdigrätter och halvfabrikat. Eller låta mamma och pappa laga åt mig, så klart.

Kollade nyss på Project Runway och är så lättad att Logan är kvar. Ni (typ Carro) som tyckt att min önske-klädstil på killar var tråkig kan nu vara lugn. Jag har kommit på att det är Logans klädstil som är det ultimata. I första delen av avsnittet hade han grå t-shirt, stort halsband och tighta jeans. Även asa-snygg väska. I sista delen av avsnittet hade han svarta kläder från topp till tå. Svart skjorta med svart smal slips. Det bästa av två världar. Jag måste hitta en grabb som jag kan använda som klippdocka. Han behöver nödvändigtvis inte bli min pojkvän eller så, bara jag får välja kläder.
Varför detta eviga tjat om killar? Jag börjar bli kärlekskrank helt enkelt. Men det visste ni ju redan.


Kommentarer
Postat av: m

är så irriterad över han skor. vart är snörena? åhhhh. får huvudvärk varje gång jag ser det i pr!

2010-01-25 @ 12:10:25
URL: http://cityvoicess.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0