J

Idag har jag pluggat hela dagen. Eller pluggat och pluggat, läst igenom kapitel i boken. För att försöka få någon form av översikt. Det verkar dock göra saker mycket värre. Så fort jag läser något jag inte kunde sedan innan inser jag att det är så jävla mycket som jag inte kan och inte heller kommer hinna lära mig. Men jag ska försöka. Ska läsa ett till kapitel snart, sen får det vara nog för idag.

Hör och häpna så tror jag att förkylningen börjar lägga sig. Vem fan säger hör och häpna förresten? Asfult ju. Iochmed att förkylningen lättar börjar jag känna att jag vill ut och träffa folk igen. Exempelvis hänga med Carro i hennes nya lägenhet. Men den här tentan needs me. Tillochmed den femtonde måste jag dissa allt vad socialt liv heter. I princip. Känns inte jättekul.

ANGST, säger vi då. Men nu ska jag läsa om immunförsvaret.
(Så mycket svårare än vad det låter)

Kommentarer
Postat av: malle

Jag sätter mina pengar på att du kommer klara tentan. Jag är avundsjuk på din studieteknik! Ses på velvet den 16e? puss

2010-01-05 @ 10:35:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0